Ryhmäliikuntakalenteri

Kesäjumpat alkavat keskiviikkona 8.6. ja jatkuvat 10.8. saakka 

Jumppaamme kesällä kello 18-19 Tulliportinkadun koululla.  Jumppien teemat ja ohjaajat vaihtelevat. Muutokset ovat mahdollisia. 

Kesäjumppien lisäksi on myös muita liikunnallisia tapahtumia! Seuraa sivuamme, instagramia ja Facebookia! 

Mukaan jumpalle tarvitset oman jumppapatjan tai pyyhkeen lattian suojaksi. Kahvakuulatunnille tarvitset oman kahvakuulan. Keppijumppaan et tarvitse tuoda omaa keppiä.

Kesäjumppaan ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Kertamaksu on 5 euroa tai voit tulla jumpille myös JoenVoLin 10-kerran kortilla!

Noudatathan JoenVoLin korona-ajan ohjeita

VkoPäiväPäivämääräOhjaajaTunti
23keskiviikko8.6.2022Mari-Ann NykänenTapata + Booty workout - Tehokas sykettä kohottava treeni, rasvanpolttoa ja lihaskuntoa alavartalolle
23torstai9.6.2022Heidi PennanenKahvakuula - Toiminnallisen harjoittelun tunti, jossa vahvistetaan tasapainoa, koordinaatiota sekä kehonhallintaa
24keskiviikko15.6.2022Marita TiiliLavis - Lavatanssijumppa on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumppien välimuotoon.
24torstai16.6.2022Minna KummunmäkiYin jooga - Lempeä Yin jooga sopii kaiken ikäisille, joka rauhoittaa kehoa ja mieltä. Yinissä pyritään venyttämään sidekudosta lihasten sijaan ja siksi asennoissa pysytään pidempään, 3- 5 min. Oma patja, pyyherulla tai "tiili" ja viltti mukaan!
25keskiviikko22.6.2022Anssi JalovaaraKehonhuoltoa - Rentoutumista, kehoa sekä mieltä huoltavaa ja liikkuvuutta lisäävää liikuntaa sekä venyttelyä.
26keskiviikko29.6.2022Sinikka PiirainenLihaskuntoa keppijumpalla - Keppijumppa on mukavaa liikuntaa ja se parantaa rintarangan liikkuvuutta ja ryhtiä sekä lisää lihaskuntoa musiikin tahdissa. Sinun ei tarvitse tuoda omaa keppiä. Tunnilla ei mennä lattialle jumppamatolle, vaan pysytään pystyasennossa.
27keskiviikko6.7.2022Marita TiiliLavis - Lavatanssijumppa on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumppien välimuotoon.
28keskiviikko13.7.2022Anssi JalovaaraTehotreeni - sisältää 4 liikeparia, 20-45 sekuntia täyttä menoa ja 10-20 sekuntia lepoa useamman kierroksen ajan liikkeitä vaihdellen ylhäällä ja alhaalla.
29keskiviikko20.7.2022Minna KummunmäkiYin jooga - Lempeä Yin jooga sopii kaiken ikäisille, joka rauhoittaa kehoa ja mieltä. Yinissä pyritään venyttämään sidekudosta lihasten sijaan ja siksi asennoissa pysytään pidempään, 3- 5 min. Oma patja, pyyherulla tai "tiili" ja viltti mukaan!
30keskiviikko27.7.2022Marita TiiliLavis - Lavatanssijumppa on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumppien välimuotoon.
31tiistaina2.8.2022Sinikka PiirainenKuntojumppa - Nyt pääset kokeilemaan kuntojumppaa 60-70 luvun biiseillä, jossa nostetaan sykettä maltillisesti ja kehitetään lihaskuntoa.
31keskiviikko3.8.2022Sanna PitkänenZumba - Liikkuminen on hauskaa ja heppoa, jossa syke nousee huomaamatta ja kalorit palavat. Zumba on helppo tanssillinen tunti, jossa kaikki saavat tanssia omalla tyylillään.
32tiistaina9.8.2022Mari-Ann NykänenTapata + Booty workout Tehokas sykettä kohottava treeni, rasvanpolttoa ja lihaskuntoa alavartalolle
32keskiviikko10.8.2022Sanna PitkänenZumba - Liikkuminen on hauskaa ja heppoa, jossa syke nousee huomaamatta ja kalorit palavat. Zumba on helppo tanssillinen tunti, jossa kaikki saavat tanssia omalla tyylillään.