HappyHour

Jumppien teemat ja ohjaajat vaihtelevat. Muutokset ovat mahdollisia. Katso lauantaiden happyhour-tuntien aiheet sivun alareunasta.

 Keskiviikon Happyhour- tuntikalenteri (Rantakylän normaalikoulu klo 17-18):

PäivämääräOhjaajaTunti
21.9.SinikkaTanssillinen voimistelu. Tunnilla yhdistyvät tanssi ja voimistelu. Liike virtaa koko kehossa ja reippaat askelsarjat saavat vauhtia rytmikkäästä musiikista. Lyhyt venyttely lopussa. Ota jumppapatja mukaan!
28.9.HeidiRVP. Tunnilla keskitytään treenaamaan reisiä, vatsalihaksia ja pakaroita sykkeenkohotusta unohtamatta. Sopii kaikille huomioiden, että tunnilla käydään myös lattiatasossa. Oma patja mukaan.
5.10.LailaAsahi. Liikkeissä koko keho avataan systemaattisesti niskasta nilkkoihin ja syke nostetaan peruskuntosyketasolle. Liikkeet ovat pehmeitä ja ne tehdään hengityksen kannattelemana seisaallaan.
12.10.MinnaÄänimaljatunti. Tervetuloa rentoutumaan. Soitan tunnilla äänimaljoja, gongia, koshia, sadetikkua. Tule ottamaan äänten hoitoa vastaan. Pukeudu tunnille lämpimästi. Ota mukaan matto, viltti ja tarvittaessa tyyny. Tunnilla levätään viltin alla ja äänen soinnut rentouttavat kehoa.
26.10.

2.11.

9.11.

16.11.

23.11.

30.11.

7.12.

14.12.


Lauantain Happyhour- tuntikalenteri (Länsikadun koulu):

Lauantai 8.10.
11-12HelenaPilates. Ota oma jumppamatto mukaan. Pilatestunnilla tehdään kehonhallintaharjoitteita, jossa hengityksellä on suuri merkitys. Hengitys vaikuttaa positiivisesti keskittymiseen, mielen rentoutumiseen ja myös palautumiseen. Pilates vahvistaa kehon syviä lihaksia, parantaa tasapainoa ja liikkuvuutta sekä antaa sisäistä - ja ulkoista ryhtiä.
12-13RiikkaItämainen tanssi
Lauantai 12.11.
11-12HelenaPilates. Ota oma jumppamatto mukaan. Pilatestunnilla tehdään kehonhallintaharjoitteita, jossa hengityksellä on suuri merkitys. Hengitys vaikuttaa positiivisesti keskittymiseen, mielen rentoutumiseen ja myös palautumiseen. Pilates vahvistaa kehon syviä lihaksia, parantaa tasapainoa ja liikkuvuutta sekä antaa sisäistä - ja ulkoista ryhtiä.
12-13SannaZumba
Lauantai 10.12.
11-12HelenaPilates. Ota oma jumppamatto mukaan. Pilatestunnilla tehdään kehonhallintaharjoitteita, jossa hengityksellä on suuri merkitys. Hengitys vaikuttaa positiivisesti keskittymiseen, mielen rentoutumiseen ja myös palautumiseen. Pilates vahvistaa kehon syviä lihaksia, parantaa tasapainoa ja liikkuvuutta sekä antaa sisäistä - ja ulkoista ryhtiä.
12-13SannaJouluzumba